reaktywacja :)

hej :*

Jak w tytule - reaktywacja :) Zaczynam od nowa z nowymi pomysłami i nową siłą! Tematyka bloga uległa minimalnej zmianie, stare posty zostały usunięte oraz zmienił się wygląd.

O czym będzie mój blog? Hasła znajdziecie w nagłówku. Na tę chwilę nie chcę zdradzać pomysłów na posty :)

Minęło trochę czasu od mojego ostatniego wpisu tutaj, zmieniły się trochę moje nawyki oraz umiejętności, ale wszystko okaże się z czasem :)

Dziękuję mojemu malutkiemu gronu obserwatorów, że nie postanowiła usunąć mnie ze swojej listy! Jest was aż 49! :D Myślę, że teraz tym bardziej nie znajdziecie powodów, żeby to zrobić.

Ściskam wszystkich odwiedzających i pozdrawiam:*

p.s. żeby Was nie zanudzić, wstawiam swoje aktualne zdjęcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za odwiedziny i komentrze ♥
czytam każdy i odwiedzam wasze blogi w miarę możliwości :*

Nagłówek został wykonany dzięki pracom ChantiiGG
Lydia - Land of Garfic